Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål i vores FAQ.

Hvis du derimod ikke finder svar i vores FAQ er du velkommen til at tage kontakt til vores kundeservice.

Husk at læse vores handelsbetingelser inden du køber et produkt hos By Cara

Mandag – Fredag på telefon kl. 10:00-15:00

Bestilling

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller en ordre via By Cara ved at tilføje de varer du ønsker at købe til din kurv.
Når du er klar, skal du klikke på din kurv og vælge “fortsæt til betaling”. Derefter udfylder du dine informationer, vælger betalingsmetode og trykker på “afgiv ordre.”
Er du i tvivl om noget kan du kontakte vores kundeservice.

Jeg kan ikke gennemføre min bestilling

Har du problemer med at gennemføre en bestilling kan det være pga. tekniske årsager. Dette beklager vi.
Du er altid velkommen til at sende os en e-mail eller kontakte os på telefon.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder accepterer i?

Hos By Cara kan du betale med betalingskort (Dankort, Visa, Marstercart), Mobilepay og Paypal.

Vare som ikke er på lager - kan jeg bestille produktet alligevel?

Nogle farver får vi hjem igen og andre udgår så skriv til vores mail for en forspørgsel på mail@bycara.dk.

Levering og fragt

Hvor lang leveringstid har I?

Man skal forvente op til 7 dages leveringstid, hvis vi har produkterne færdig syet vil ordren blive sendt dagen efter. Ellers går vi igang med din ordrer med det samme. (Der kan dog gå på til 14 dages leveringstid hvis der opstår travlhed eller materialer mangler. Her vil du blive kontaktet.)
Når ordren er blevet afsendt skal du forvente ca 1-2 dages levering fra GLS.

Alle vores afsendte ordrer vil have Track N’ Trace nummer så du nemt kan følge din pakke.

Bemærk – der kan være forsinkelse på registreringen af track & trace. Prøv igen senere hvis nummeret endnu ikke er kendt i GLS systemet.

Hvad koster jeres fragt?

Hos By Cara tilbyder vi fragt via GLS. Prisen for en GLS pakke oplyses i kurven.
Alle vores priser er inkl. moms. priserne er dagspriser.

Hvem leverer min pakke?

GLS kommer med din pakke. Alle vores afsendte babynest vil have Track N’ Trace nummer så du nemt kan følge din pakke.

Bemærk – der kan være forsinkelse på registreringen af track & trace. Prøv igen senere hvis nummeret endnu ikke er kendt i systemet.

Jeg er fejlagtigt blevet opkrævet et gebyr?

Dette beklager vi naturligvis.
Henvend dig til vores kundeservice, og de vil undesøge hvad der er gået galt og rette op på fejlen.

Returnering/reklamation

Returnering

Returnering af produkter skal sendes til:
Rosenvej 5, 4540 Fårevejle
By Cara
Att: Webshop/retur

Ved returnering skal varerne være forsvarligt indpakket. Det er dig der har ansvaret for pakken/varerne indtil vi modtager den.
Gem evt. kvittering og brug et Track & Trace nummer til pakken.
Kunden betaler selv for udgifterne ved returnering af varen.

VIGTIGT
Du skal sende varen retur senest 14 dage efter købet.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Er der fejl på et produkt skal du henvende dig hurtigst muligt, så vi kan afhjælpe dig med din reklamation.
Vedhæft evt. billede på e-mail og beskriv hvilken fejl produktet har. Du har som forbruger 2 års reklamationsret iflg. dansk lovgivning.

Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Vi hjælper gerne med at ombytte et produkt eller reparere det afhængigt af hvilken fejl det er.
Reklamationsretten kan kun træde i kraft såfremt fejlen ikke er opstået af fejlagtig brug af produktet eller skadeforvoldende adfærd. 

I forbindelse med undersøgelser af din vare har By Cara ret til at tage et gebyr. Størrelsen af gebyret oplyses ved indlevering og skal betales af dig, hvis det viser sig, at fejlen ikke er omfattet af reklamationsretten.

Med henblik på reklamation, skal du vedlægge varen følgende:

  1. Kopi af din faktura/ordrebekræftelse
  2. Udførlig fejlbeskrivelse eller retur-årsag (skal udfyldes i returneringsformularen) som skal printes ud og vedlægges. (Link til returneringsformular)

Reklamation af produkter skal sendes til:
Rosenvej 5, 4540 Fåre Vejle
By Cara
Att: Webshop/reklamation

Hvem betaler for at sende varen retur?

Kunden betaler selv for returnering af varen.
Dog hvis din vare som bliver sendt retur er beskadiget, defekt eller er fejlleveret vil By Cara dække omkostningerne for din pakke.

Fortrolighedserklæring

Er mine private personsoplysninger sikre hos jer?

By Cara respekterer enkeltpersoners privatliv og indsamler og behandler ikke personlige data, medmindre de frivilligt er givet til os af den pågældende enkeltperson. Giv os besked, hvis du ikke ønsker, at dine personlige data skal indsamles.

Bliv forhandler

Vil du gerne sælge vores produkter?

Har du en online shop eller fysisk butik og ønsker at sælge vores produkter kan du tage kontakt til vores salgsafdeling. Se mere her.